·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است.
بس که هر کسی از راه می رسد یا ازشان سوء استفاده می کند
یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.
_>
بوی ناب “آدم” می دهند<_





نظرات شما عزیزان:

عنایت
ساعت23:57---20 آبان 1391
بــآیَـב بَـבجِـنس بـآشے...!!!تــآ عـآشِقِت بـآشَـטּ...!!!

بــآیَـב פֿـیـآنَت ڪُنے...!!!تـآ בیوونَت بـآشَـטּ...!!!

بــآیَـב בروغ بِگے...!!!تـآ هَمیشــﮧ تـو فِکرِت بـآشَـטּ...!!!

بــآیَـב هـِے رَنگ عَوَض ڪُنے...!!!تـآ בوسِت בآشتــﮧ بــآشَـטּ...!!!

اگـﮧ سـآבه اے...!!! اگـﮧ بـآوَفـآیے...!!! اگـﮧ یـﮧ رنگے...!!!هَمیشــﮧ تَنهــآیے...!!!...


roz meshki
ساعت23:10---20 آبان 1391
link shodi aziz پاسخ: مرسی گلم . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ] [ 22:59 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 183488
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ