·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 آدم هـا بــرای هــم ســنگ تــمام مــی گذارند.

امــا نــه وقــتی کـــه در مــیانــشـان هــستی، نـــه...

آن جـا کــه در مــیان خــاک خـــوابــیدی؛

~ســــــنگ تــــمام~ را مــی گــذارنـد و مــی روند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

همنفس
ساعت2:02---3 آذر 1391
slm webet aliye azizam ta hododi khondam age be khone majziye mano eshghams ar bezani khosh hal mishim

هانیه
ساعت23:13---29 آبان 1391
سلام عزیزم
خوشحالم که اومدی به صرف یه فنجون قهوه دور هم
عزیزم نظر لطفته وبلاگ شما هم زیباست
گلم لینکت کردم
التماس دعا عزیزم


سپتا
ساعت22:39---29 آبان 1391
دانی که چرا چوب شود قسمتش اتش
بی حرمتی اش برلب ودندان حسین است
دانی که چرا اب فرات است گل الود
شرمندگیش از لب عطشان حسین است
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش
زیرا که خدانیز عذادار حسین است
محرم رو تسلیت میگم


paniz
ساعت18:06---29 آبان 1391
salam misi azizam linket kardam jojo

پرنسس
ساعت14:06---29 آبان 1391
واقعا دردناکه.........

سپتا
ساعت13:44---29 آبان 1391
salam azizam khobi mer30 be vebam omadi age dost dashti linkam kon khabar bede linket konam

سالي
ساعت0:35---29 آبان 1391
عشقم چطولي آجي جووونم
من كه سرم داره ميتركه ا درد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:آدمها, مرگ, ] [ 12:29 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 183490
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ