·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد. یکی از همسفرانش علت امر را پرسید. گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نماید.





نظرات شما عزیزان:

مترسك
ساعت13:06---14 آذر 1391
وبت حرف نداره موفق شي

پرنسس
ساعت15:36---6 آذر 1391
آن كس كه مي گفت دوستم دارد عاشقي نبود

كه به شوق من آمده باشد، رهگذري بود

روي برگهاي خشك پاييزي راه مي رفت

صداي خش خش برگها همان آوازي بود

كه من گمان ميكردم ميگويد: دوستت دارم


kimia
ساعت14:43---4 آذر 1391
خدايا............

دست پر آمده ام..................

دستي پراز گناه...........................

چشمي پر از اميد.............................

بمانم.........................

يا بروم..........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! !

ممنونم سر زدين....التماس دعا


mina19
ساعت14:01---4 آذر 1391
های... غریبه!
هــــــــــــــــــــای..
با توام!!
از این به بعد از این حوالی که رد می شوی،
چشمانت را درویش نکنی..
از کاسه درش می آورم!
.
درست است که عکس روی دیوار برای توست،
اما هنوز دیوارش برای اتاق من است!


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت13:45---4 آذر 1391
آبجی چرا حرص میخوری.بابا از قصد که دید نمیزده...نگاهش افتاده...همین الانم به عشق نذری رفته هیئت
پاسخ: به عشق نذری؟؟؟ به به پس امام حسن چی؟؟؟


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت13:19---4 آذر 1391
سلام آبجی نسترن.خوبی؟؟؟

قسمت دوم داستانو گذاشتم.بیا بخون حااااااااااالشو بر


SHAHIN
ساعت13:01---4 آذر 1391
سلام نسترن جان.بازم شرمندم کردین که خانومی.این برام افتخاربزرگیه که جزولینک دوستانتون باشم منم خیلی دوست دارم لینکتون کنم ولی ادرسی ندیدم.اگه ادرس وبلاگتون روبهم بدین جداخوشحال میشم. پاسخ: میتونی از آدرس بار کپی کنی... با این وجود باشه میام و واست می نویسمش...

هانیه
ساعت12:09---4 آذر 1391
ممنون عزیزم
قبولت باشه


SHAHIN
ساعت9:26---4 آذر 1391
خوشبختی رسیدن به خواسته هانیست،
بلکه لذت بردنه ازداشته هاست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ] [ 23:6 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 183491
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ